Bestyrelsen på Leonardoskolen.
Lovgivning og vedtægter beskriver bestyrelsens formelle arbejdsområder. Bestyrelsen består både af forældre til børn på skolen men også fagpersoner, som har kompetencer der skal udvikle Leonardoskolen.

At være bestyrelsesmedlem er et frivilligt og spændende arbejde. Bestyrelsen mødes ca. en gang om måneden til ordinære bestyrelsesmøder, hvor der orienteres og tales om, hvad der netop nu er aktuelt omkring skolens dagligdag f.eks. – igangværende aktiviteter, pædagogiske og sociale spørgsmål, problemstillinger og den aktuelle økonomiske situation.
Herudover planlægges også fremtidige mål og visioner for skolen.

Møderne
Selvom møderne har et formelt indhold og styres efter en dagsorden, er tonen hyggelig og ind imellem ganske munter. Til møderne deltager skolelederen og medarbejderrepræsentanten også, hvor de fremlægger aktuelle informationer eller andet som de ønsker at orientere bestyrelsen om.

Bestyrelsen er naturligvis også repræsenteret i tilfælde af foredrag eller pædagogiske aftener. Sammen med de øvrige forældre deltager bestyrelsen også i diverse udvalg.

Bestyrelsen kan kontaktes på mail : bestyrelse@leonardo-skolen.dk

André Stenfeldt

Næstformand